A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Saturday, November 12, 2011

Milik siapakah jejaka ini

Ini pagi memang nyaman. Kena pulak hujan mengguyur turun macam air mata gadis baru break-up. Gua tarik selimut sampai ke dagu dan sengih kepuasan. Tidur memang nikmat terhebat (setaraf berak dan makan).

Kemudian gua rasakan bagaikan ada satu sensasi yang menyerbu di bahagian celah kangkang. Jahanam, kalau biar boleh basah tilam! Gua paksa diri bangun dan ke tandas. Kain diselak, kepala didongak dan Hoover Dam bagaikan meletup.

Gua selak rambut, tenyeh mata dan hela nafas sebelum melihat wajah gua di cermin. Wajah separa kacak dan maskulin sebelum ni dah takde, yang tertera hanyalah...eh,macam serigala akuan. Patutlah ramai orang mengadu gua dah macam mamat Twilight. Whatever okay? Gua lupa nak shave.

No comments:

Related Posts with Thumbnails