A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Wednesday, January 28, 2009

Been busy yo.

Dah lama tak tulis kat sini. Been busy with classes and stuff. Dan jugak cuba buat-buat busy haha. So yeah, nothing much lah, since busy dengan kelas, takde la aku duk termenung ke apa kan. Kelas pun ada yang sampai ke malam. Huih, asal sampai rumah aje mesti sakit pinggang pasal duduk lama sangat. Agaknya kalau telinga boleh tercabut dek dengar lecture pun, mesti dah lama tercabut lol.

Ya, aku baik-baik saja kat sini. Band aku pun dah berjaya rekod satu lagu setelah dekat setahun kitorang tubuhkan balik. Ya, tubuhkan balik atau dalam bahasa Maldivesnya, reform. Aku pun bukannya dari original line up lol. Band ni asalnya main Thrash Metal/ Crossover Punk, tapi sejak reform ni main Heavy Metal lak. Entah ah, aku pun bukannya tau sangat. Sial aje,bunyi cam poser kan kan? Jadi kalau nak tahu camne sound kami pergi ah ke url ni

www.myspace.com/leatherarmy

Lepas tu agak-agak kau ada MS add ah kami ye ye ye?

Semalam,kalu ikutkan genap 3 bulan aku putus dengan si Amoi. Ish, entah lah. Aku pun dah tatau nak cakap apa. Sebenarnya aku ikuti gak perkembangan dia, aku tanya juga kawan-kawan dia apa khabar dia and stuff lah. Kesian dia, aku tatau apasal aku cakap camni, tapi aku suddenly rasa kesian dengan dia. Haihh. But hey, no more crying, remember? I managed to do that,son! Well, deep down inside, aku masih tunggu dia sebenarnya. Dan aku tak rasa pun nak cari pengganti dia ke pelancau suma. Mampuslah, aku takde minat pun. Kot.

Dah ah, aku nak rekod suara aku untuk assignment RTA ni.Tata.

No comments:

Related Posts with Thumbnails