A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Tuesday, February 17, 2009

Lagu yang memberi semangat untuk move on,haha.

Aku tauuuuuuuuuu.Ni lagu band screamo. Dan aku benci music emo,lol.Tapi somehow aku rasa lirik lagu ni (some portion la) sangat kena dan somehow beri semangat aku untuk aku teruskan hidup. Ya, ni lagu dari Killing Me Inside. Aku paling suka version piano yang ada female vocal :)



2 comments:

Sam said...

weh lagu yg streaming kat sidebar ko tu best siak

A, is for Anomaly said...

lagu tu ada cerita dia tersendiri.

firstly,lagu ni memang favorite aku,and paling penting antara lagu yang sering aku pasang time aku dengan ex aku dulu.

aku pernah mintak dia nyanyikan untuk aku tapi tak kesampaian.

sedih kan lagu dia?aku tak paham lirik dia tapi aku rasa pasal nak berjaga selamanya haha.

Related Posts with Thumbnails