A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Monday, September 6, 2010

Raya bukan sekadar berbaju Melayu dan makan rendang, iya?

Raya dah dekat sangat dah ni, tinggal berapa hari je puasa akan tamat pastu raya. Ye raya. Gua tak rasa excited pun. It's either gua tak excited sebab gua dah meningkat tua ataupun gua memang tak nampak keistimewaan Ramadhan dan Aidilfitri tu sendiri. Ah malas gua nak fikir. Peduli apa. Janji gua hidup dan terus berjuang untuk hidup. Ewah. Anyway, dah namanya dah dekat nak raya mesti ah secara tipikalnya rakyat Malaysia (yang sentiasa ghairah dalam apa jua hal termasuk mengkafirkan orang) akan swarm shopping complexes bila dah masuk minggu ke 2 puasa. Gua konon nak shopping raya ah. Tapi haram nak beli baju melayu ke apa ke. Lu tau amenda gua beli?

Battlelore - Evernight (digipak limited edition)



Theatre of Tragedy - Storm
Wahkahkah! Mana nak beli baju Melayu, instead gua beli CD fuck yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Selamat Hari Raya! Btw hari ni first campaign road safety hasil tulisan gua keluar kat paper sampai seminggu pas raya. Ahh sukanya!

No comments:

Related Posts with Thumbnails