A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Friday, September 16, 2011

Hai,amik la tempat duduk saya

Gua dihantui rasa bersalah. Gua rasa gua gagal membuat tindakan betul. Gua rasa gua gagal jadi contoh yang baik kepada anak-anak muda. Gua rasa gua gagal menyumbang kepada pembangunan moral masyarakat madani.

Gua tak bagi sorang perempuan ni duduk kat LRT tadi.

Masalahnya gua tak tau dia pregnant ke simply buncit lemak. Nak ditanya pulak takut bodoh tolol terang-terang perut dia macam mengandung. MACAM. Macam mana kalau dia tak mengandung sebaliknya boroi? Gua tak sanggup kena tangan depan orang ramai dek tanya soalan macam tu.

Jadi gua buat-buat tidur. Macam Afdlin Aman Ramli dalam TVC budi bahasa tu. Gua syak dia sebenarnya melalui dilema yang sama macam gua time tu. Jadi pada gua berat mata memandang, berat lagi perut yang sarat memikul. Tolong paham sikit.

2 comments:

Contramen said...

ke lu yg pregnant? wa pun takut nk tanya nih.. "err lu pregnant ke amin?"

A, is for Anomaly said...

lu pnah tengok blood sausage tak?lu nak jadi camtu?

Related Posts with Thumbnails