A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Sunday, December 9, 2012

5 Sebab Kenapa Lu Mesti Layan KARA





Sebenarnya gua dah tak perlu nyatakan 5 sebabnya kalau lu orang dah tengok video di atas. Gua masih rooting for SNSD tapi this time around gua rasa KARA jugak adalah sebuah unit K-Pop yang mampu menggegar iman mana-mana lelaki Melayu. Love you Goo Hara bb < 3

1. Album Revolution dengan chart topping single 'Mister' sememangnya addictive, termasuk yang versi Jepun. Check out that ball busting Mister dance move (aka butt dance).

2. Apparently album Step pun agak menawan, elemen elektronik yang kuat, tiada lagi elemen remaja keanak-anakan. Trek macam Ey! Oh! (intro), Step dan KARA 4 U (outro) mempunyai hook yang kuat.

3. Gua rasa diorang ni macam..god damn it, semua hot, ini menjadikan gua kembali layan K Pop.

4. Goo Hara is love, baby.

5. Fuck it, just go get your copy k?



Okey gua nak siap, jap lagi runner pergi Rock Corner cari album Step. Yeahaaaaaaaaaaaay!

No comments:

Related Posts with Thumbnails