A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Monday, December 21, 2009

A world to conquer.

Lu pernah bayangkan diri lu 5 tahun akan datang?

Gua...gua ada jugak. Ni yang gua bayangkan.

2010: Junior copywriter
|
|
|
2012: copy writer
|
|
|
2015: Senior copywriter?(+ di international adv agency semestinya!)

*Barangkali jadi macam ni 5 tahun akan datang? 10 tahun? Lol*


Agak-agak melangit sangat ke impian macam tu? Tak salah kot. Perjalanan bakal bermula. Jumpa lu orang di puncak! The game, is on.

4 comments:

The Rhymeweaver said...

mudah-mudahan dpt jadi mcm Ogilvy. aku doakan ko ni bro.

The A said...

haha masin la mulot ko tolongggggggggggggggggg!

Contramen said...

lu bleh buat duet banyak dan ada masa 15tahon lg utk rok n roll!! gua dh melangkaui suku abad.. mungkin 4-5tahon lagi bermusik dan bercita2 ke wacken sebelom gi umrah atau haji.. hahaha..

The A said...

wacken!kahkah dah macam kamil dah lu ni.jom kumpul duit pi wacken!buat overtime banyak2 sampai kurus kering!

Related Posts with Thumbnails