A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Sunday, February 14, 2010

A tribute to a friend (no, he ain't dead yet)

Kali ni, gua nak tulis dalam Bahasa. Dan gua nak dedikasikan kat kawan yang kadang-kadang gua dah anggap macam abang gua; yang sewaktu gua hadapi mental breakdown dulu dia antara orang yang banyak kasi semangat, yang jadi teman gua bila gua perlukan nasihat dan pandangan, yang jadi teman praktis gua drumming kadang-kadang.. dan yang selalu gua lupa; kalau tak sebab dia yang suruh gua try minta kerja kat NSTP, sampai skang agaknya gua tak land job sebagai copywriter. This one, goes to you Bang Rosmaini @ Contramen @ Pak Men.

TERIMA KASIH

for being such a good friend. Gua sentiasa harap lu sukses dalam apa menda yang lu buat dalam hidup. Ketabahan lu harungi hidup ni kadang-kadang buat gua malu yang gua ni tak berapa keras sebenarnya. Bang Men, I see you at the top!Oh, kita Mat Metal sampai mati, bro!




3 comments:

Kamil Nekroblast said...

auwwhh so sweet.

Contramen said...

cute la encik Men tu ye..

A, is for Anomaly said...

Cheesy dohhhhhhhhhh hahahaha.SUmpah pasni tak buat lagi!

Related Posts with Thumbnails