A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Friday, March 20, 2009

13 tahun lepas, Kuantan, depan entrance sekolah, sebelum start sessi petang..



"Pek, aiskrim 50 sen satu!"



"Isk aku nak gak la, aiskrim satu Pek!"





"Huh bestnya. Dapat lak panas-panas ni makan aiskrim kan kan."



"Ha ah. Eh wei jangan makan kon dia!"



"Apasal?"



"Kon tu Apek tu dah pegang doh. Pastu mak aku cakap kon tu ada minyak babi. Haram! Jangan makan!"



"Hek eleh. Yang kita pegang-pegang kon ni dari tadi, apa crita? Sama la ko pun kena samak kan kan?Alang-alang da kena samak,makan je la,banyak bunyi la!"



"Eeeeeee harammm!"



Ohh zaman budak-budak :)

4 comments:

Sam said...

weh aku punya version lain skit plak. kon tu boleh makan tapi the bottom tip tu x boleh coz buat dari babi. which begs the question, kalau tip tu buat dari babi, bukan ke seluruh kon tu pun dibuat dari babi? hahahaha

Cheers
RW
www.rhymeweaver.blogspot.com

A, is for Anomaly said...

yeah son.budak-budak kannnnnn.apa la sangat.

Sam said...

eh pehal aa aku rasa aku dah follow blog ko ni tapi update x kuar kat dashboard. bajingan tol

A, is for Anomaly said...

ntah ah.aku pun tatau hihi.

Related Posts with Thumbnails