A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Sunday, March 29, 2009

Saudara,keramahan kau menakutkan aku,serius ni!

Ramah sikit-sikit takpe ya dok?



Lebih-lebih akan menakutkan aku.Eek!



"Saudara, jom pergi minum petang"



"Ya,cool. Gua memang nak pergi minum. Lu gerak ah dulu"



Sekali dia duk tunggu aku gerak. Eh siap tarik tangan aku. Take your dirty hand off me, punk!



"Jom la kita pergi minum"



"Err gua nak pergi toilet la dulu." Aku bagi alasan nak escape dari freako ni.



"Eh saya pun nak ke toilet jugak" What the fuck. Pehal ngan kau ni mat? Aku nak pi toilet pun kau nak follow apahal. Hati aku dah start panas ni.



"Err mari mari" Ajak aku endah tak endah.



Masuk aje toilet aku buat-buat tengok cermin. Aku tunggu dia masuk cubicle, and bila dia masuk aje aku terus lari keluar dan pergi minum dengan budak-budak part 6 yang lain. Dan aku pastikan semua kerusi sebelah aku di occupy, hape gila nak kasi mamat tu duduk. Kang dia cakap non stop lagi mau cair taik telinga aku.




Ahh malas aku nak cite. Kesimpulannya, nak ramah lebih-lebih, bukan kepada orang macam aku. Ingat aku nak dengar? Pergi mampus. hoh.

3 comments:

Anonymous said...

GAY ke hape????

Contramen said...

GAY ke hape???

A, is for Anomaly said...

he was trying to be friendly kot, in a very twisted way.lol.

Related Posts with Thumbnails