A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Tuesday, March 10, 2009

'cause the guilt we had to hide ,was right here at our side - Seasons Apart, Draconian


Aku rindukan kamu. Jiwa ini memang parah.Sejauh mana aku cuba buang kamu dari kotak fikiran, kamu akan tetap muncul. Aku benci, setiap kali aku melintasi bangunan LYL, aku akan teringatkan detik-detik itu. Setiap kali aku kenakan haruman badan Gatsby aku teringatkan kamu. Setiap kali aku melihat kedai Hakim, aku teringatkan kamu dan setiap kali aku buka laci dan terlihat foto kamu, hati aku berderai.

Aku rindukan kamu. Namun untuk kembali, aku tidak pasti itu akan berlaku. Kesalahan yang aku lakukan, tak mungkin aku mahupun kau dapat lupakan. Dan, I don't live in my past.

It's the end for me and you

Somehow we always knew,

'cause the guilt we had to hide

was right here at our side

No comments:

Related Posts with Thumbnails