A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Saturday, April 11, 2009

Mencari kesempurnaan yang hilang.

Bertemankan lagu dari Vierra - Sempurna (cover), aku pun mulakan kerja-kerja advertising campaign yang aku berhenti semalam akibat sakit kepala yang melampau semalam. Teruk sungguh sakitnya sampai pagi ni aku bangun tidur pun masih sakit lagi. Gila. Aku rasa aku nak demam ni. Bersin-bersin lagi. Laptop aku pun terpalit dengan mukus-mukus ni. Haahaa. Aku tak tahu la, tapi sejak dua menjak ni aku memang cepat marah lah. Hal kecik pun jadi masalah. Begitu teruk sampai hubungan dengan kawan-kawan agak renggang lately. No more laughing, chit chatting. Yang ada cuma suara yang tinggi, sindiran yang menyakitkan hati. Aku terlalu bencikan semua orang, especially perempuan. Sexist ke apa? Aku cuma berharap semester ni berakhir dengan cepat. Aku dah terlalu demotivated untuk teruskan hidup ni. Aku bosan. Aku perlu perubahan. Aku perlu pindah dari sini. Eh. Kot.Aku rasa uninspired. Macam dah takde makna. Aku sekadar nak menamatkan pengajian, tanpa sebarang rasa teruja. Tak macam dulu, bila semuanya dilakukan dengan rasa ecstatic yang membuak-buak. Tolong. Apa masalahnya ni?

2 comments:

Sam said...

ko dah nak grad ke bro?

A, is for Anomaly said...

harapnya tepat pada masa.agagaga ko brape lama lagi terperuk kat sana?

Related Posts with Thumbnails