A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Wednesday, August 5, 2009

Flu?Arghh run!

Pas sebulan lebih gua kerja siang dan malam akhirnya gua amik keputusan untuk kerja waktu siang saja. Haha padan muka, ingat robot ke apa. Paling tak best pengakhirannya gua jatuh sakit pada hari terakhir bekerja jadinya gua tak datang la haha. Haihh. Lepas ni mula la balik job hunting. Cis, lepas ni gua kena memilih sikit bekerja. Nasib baik gua ada kerja backup, takde la sangap tak berduit kan kan. Dah gua malas nak tulis panjang-panjang. Trrrr~

4 comments:

Contramen said...

kalau xkeje n dok umah goyang teloq je kan best..

The A said...

fuh tu kan impian utk semua lelaki dewasa hahahahaha~

Anfaal Dhiyana said...

bunyik trrr~ tu macam bunyik tractor. :D

The A said...

aku baru ingat bunyi chewbacca hahaha!

Related Posts with Thumbnails