A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Monday, June 7, 2010

Dethrock Dancing Fest 2010: An Autopsy

I'll make it short.

-Ini merupakan penampilan Raptor selepas 6 tahun berdiam diri dengan line up serba baru.
-Kami band ke 6 dalam giliran; selepas Nuclear Strikes (Iron Speed pinjam Iron Cobra gua, terer sial dia setup kan, sedap gua lanyak pastu) dan lepas kami Subculture lak (diorang pinjam kabel gitar kitorang hihi and btw diorang bawak lagu G6t3!).
-Lineup Raptor ada patches bendera Selangor kat denim masing-masing (kecuali gua dan Jeremy).
-Masing-masing cuak takut main kantoi kahkah.
-Lighting One Cafe sumpah macam haram. Kombinasi lampu biru + merah pancar selang seli bikin satu band semua mual. Dah rasa nak kena sawan pun ada.
-Asalnya main 3 lagu saja, sebab organizer cakap nak kejar masa. Mula-mula macam merajuk gak, tapi crowd duk request termain lak sampai 5 lagu hahah. Brape kali tah gua kena duduk balik kat seat sebab orang bawah duk cakap "woi main la main!"
-Ada band yang gua jumpa cakap "Raptor eh?Kitorang dah lama kenal korang ni." Okay gua line up baru so gua tatau aa hahah!
-Crowd tak ramai, sebab minggu ni banyak kenduri kawin. Wtf.
-Gua terjumpa junior gua masa sekolah dulu. Dulu dia hip-hop skang dia dah jadi mat rock kot. Dia tegur tapi gua duk mual-mual (sebab lampu bodo tu la) gua tegur-tegur camtu la.
-Ramai jugak budak-budak DMTM turun. Apis cipap pun ada (terlebih ramah lak dia semalam pehal tah). Exa pun ada siap jadi photographer merangkap make up artis si Udin lagi.
-Si Udin macam mamat 80 an yang tersesat masuk abad 21 hahah.
-Gua punya cuak takut gastrik gua makan 2 bijik Gaviscon.
-Overall, not bad for a start lah. Harapnya lepas ni ada lagi jemputan gig mana-mana kannn.

Check us out here



Perwira Bangsa



Kota Tong Sampah (Handy Black cover)



Mesin Masa



Surat Dari Hiroshima (Satira cover)



Heavy Chains (Loudness cover)

Terima kasih Fun Friends Music | Itna Tsirhc Merchandising | Allunan Symfonny Studio sebab jemput Raptor!

No comments:

Related Posts with Thumbnails