A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Thursday, June 3, 2010

Kenapa gua cuak ngan 06062010

Ye gua memang cuak menjelang Ahad nanti. Bukan, gua bukan nak tunang apa lagi kawin. Amenda aaaaa! Umm okay, gua duk resah memikirkan gua dah lama tak perform kat depan orang ramai. Ye Dethrock Dancing Fest 21010 adalah Ahad ni kawan-kawan. Bak datang la, Subculture ada, Kugiran D'Tepi Pantai ada ala macam-macam lagi la. Jadi kami akan berkongsi ngan band-band yang dah lama yang boleh dipanggil veteran aa (Subculture have been around since early 90s, KDTP didalangi oleh Kombat, si mastermind band punk Pilgrims, satu lagi band lama). Kira gua ada reason ah kan nak ketar lutut kan?

Satu lagi gua masih dibelenggu penyakit vertigo yang affect hampir keseluruhan rutin harian gua dan bikin gua jadi tertekan, bermaksud nak jamm pun susah, sebab gua tiap kali main drum rasa nak tumbang
.

Gua harap gua bole beri yang terbaik,sebab kalau okay nanti, maybe bole bukak jalan untuk main gig lain. Mudah-mudahan!



No comments:

Related Posts with Thumbnails