A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Saturday, July 10, 2010

A

Jadi gua sebenarnya tengah berdebar menanti package gua sampai. Tu hari CD Qharinth (Sungau Petani Melodic Black Metal) dah sampai, tapi dalam package tu tempat yang hold CD tu ada patah sikit tapi luckily CD is playable. Yang jadi gua resah ni menanti barangan yang gua order dari e-bay. Shit man lama gila sial nak sampai. Tiap-tiap hari rasa nak terberak pulak tunggu!

Eluveitie drinking horn + Evocation 1: The Arcane Dominion + DVD live at Summerbreeze 2008

dan


Eluveitie 'Slania' hoodie

The cost? Senang cakap bikin gua dah tercungap-cungap untuk bulan ni nak survive. Luckily sejak gua sakit tu hari gua stop beli rokok jadi banyak pulak lebihan duit gaji. Tu yang 'terbeli' tu. Alamak , harap-harap sampai la. Bikin nangis sial kalau tak sampai.

p/s: gua terbeli balik rokok masa Germany kalah dengan Spain tu hari. Cilaka!

Gua duk whining kenapa ah gaji gua ciput sangat. Seriously sikit dohh. Dengan berbekalkan kelulusan yang ada memang sikit (boleh jadi histeria kalu hari-hari duk pikir) dan tak boleh nak tampung. And then masa gua duk merayau-rayau baca blog sana sini, gua dapat tau yang sebenarnya memang cost of living kat Malaysia ni tinggi nak mampus. Even kat UK sana lagi murah (tolak perbezaan nilai mata wang,let's just assume RM 1= 1 pound, eh diorang x pakai Euro eh?). Agaknya ah. Apa gila sekali kita pegi shopping barang rumah nak cecah RM200? Haram jadah mahal nak mampus!

And then perasan tak, fast food kita ni sebenarnya gila babi costly? What the fuck sial, value meal boleh nak dekat cecah RM10! Fast food beb, semua makanan yang disediakan semua standardized (daging punya tebal sama ukuran, for instance) bukan customized, tapi harga? Mengalahkan nasi kukus ayam goreng berempah! Cis!

Ah duit duit. Mati akal nak tulis kat DtE, sedap betul merepek kat sini fuck yeah.

No comments:

Related Posts with Thumbnails