A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Tuesday, July 20, 2010

Seize it, whichever comes first!

Tadi gua balik dari Bangsar, gua jalan sambil mata melangut tengok bangunan-bangunan tinggi kat KL, sambil angin bertiup lembut. Biasa ah bila dalam mood layan perasaan sorang-sorang. Gua mula fikir progress gua dalam hidup dan apa yang gua dah capai setakat ni. Things are doing well at the moment, to be honest.Tapi barangkali secara kasar, adalah priority gua:
  • band gua, Raptor
  • karier gua selaku Copywriter
  • family gua terutamanya mak gua
  • hidup gua, di mana gua dah patut mula bina hidup sendiri ni (rumah, kenderaan,simpanan etc)
  • studies, gua macam ada contemplate akhir-akhir ni nak sambung Masters. Niatnya ke Miami Ad School, tapi bukan sekarang la
  • Collect merchandise sebanyak mungkin hahah (hoodie Eluveitie gua tak sampai lagi agh!)
Other than that, takde dan gua tak amik pusing. Fuck other commitments!




Amacam? Cun tak?Eeeeeeeeeee sukanya!

No comments:

Related Posts with Thumbnails