A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Sunday, July 25, 2010

Itu yang gua pilih, dan gua suka dengan pilihan gua.

Kadangkala gua berfikir, yang gua ni memang jenis anti sosial dan jarang keluar bersuka ria, which is sometimes true jugak. Gua kurang suka tempat ramai orang, gua suka keluar bila hari dah mula nak menjelang malam, gua jarang nak bercampur dengan orang baru. Tapi kadang-kadang gua teringin jugak nak berjalan-jalan di MidValley di waktu tengah hari di hujung minggu,menonton wayang, makan di food court...but then gua rasa semua tu unnecessary. Baik gua pegi kedai buku,usha buku takpun beli buku, pegi gig (tu pun jarang pegi!), pegi jamming dengan band gua, duduk lepak dengan kenalan borak berjam-jam, berpiknik,baca buku, pegi Campbell takpun Pertama tengok stuff best. Kalau takde semua tu, baik gua duk rumah tengok tv. On weekends. Boring eh? Entah, gua rasa okay aje. Tapi to some people, boleh jadi gua individu yang membosankan. Perempuan barangkali. Dah dah, gua dah bersihkan bilik, dah bikin laundry...Gua rasa...... nak pergi Ikea la hahaha.

No comments:

Related Posts with Thumbnails