A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Saturday, August 28, 2010

Lain kali, e-mail tu selalu-selalu bukak. You never know what you are going to get,son.

Minggu yang serba serbi sibuk. Dissecting the Euphony sejak awal puasa hari tu dah terabai, harap kat Contramen aje yang update. Semalam gua dah up satu entry pasal Kristy Thirsk. Boleh baca kat sana.

Minggu ni freelance job bertambah, walaupun payment tak banyak mana gua sebat je. Dari tak bertambah duit kat dalam bank tu baik ada sikit walaupun hanya RM10. Lagipun bukannya gua kena banting tulang bancuh simen acececece. Kena pulak kerja masuk pagi skang ni gua jadi macam tak cukup rehat, mula ah jalan tak betul. Penat ah nak jalan! Cepat ah cukup duit, jadi gua boleh beli kereta gagagagagagagrghhhhhhhhhh!

Lagi satu minggu ni memang buat gua jadi histeria la. Gua bukak email yang gua khaskan untuk job hunting, tengok kot-kot kalau ada menda menarik. Indeed there was. Bikin darah gua jadi beku. Bikin gua whining berterusan sampai hari. Bikin gua jadi wtf wtf wtf wtf. +______________+ Sebab apa? Rupanya Leo Burnett reply e-mail gua. Yeah memang la gua macam seronok. Tapi bila tengok tarik diorang reply tu buat gua jadi why shit always happens babiiiiiiiiiiii! The date indicated it was sent 2 months ago. Two freaking months ago! Kimak gua tak perasan! 2bulan lepas gua tak bukak email langsung sebab sibuk! Uhmm anyway.. gua akan reply dalam hujung minggu ni gak. Wish me luck people. Hmfghhhh!

Putus terus mood.

p/s: Rae, if you are reading this bro, thanks for forwarding my resume,man.

No comments:

Related Posts with Thumbnails