A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Sunday, August 22, 2010

Nasik lemak ayam + char kuetiau + burger sedap gila + lemonade

Keluar bersama-sama the Anneys selesai tamat kerja di Bangsar pada Jumaat lalu.Tujuannya nak menjemput Kong yang baru pulang dari Miri, pastu dengar cerita dia nak belanja sahur. Sesuai sangat la tu kena pulak gua memang tengah kopak (BABI BABI BABI!).

-Gua amik bas ke Shah Alam. Teringat lak zaman belajar dulu :( Rasa macam student pulak bila turun dekat Jati.
-Man amik gua setelah Pacek cakap dia ada hal , "Man otw amik kau". The truth: Man masa tu tengah sedap golek tido. Man upon learning the truth terus label Pacek sebagai keling. I can tell that! Hahha.
-Sebelum gerak ke LCCT pegi rumah Pacek dulu, tapi sebelum tu gua macam craving McD sundae plak (sebab ternampak kat round about section 2). Dah tu gua ngan Man lahap aiskrim kat bangku rumah Pacek, later on discovered spot tu ada hantu bikin appearance la sebelum ni (mak Pacek yang saksi).
-Gua sampai kering tekak bercerita dengan diorang semalam. Macam-macam cerita bukak. Haihh.
-Kong belanja sahur. Nasik lemak ayam, kuetiau goreng, burger sedap gila kat Taman Bunga Raya. Ahh best betul merasa gaji engineer ni hahah.
-Dah tu duk lepak bukak cerita hantu, kahkah. Apa pasal tah dah semua nak bukak cite hantu.
-Gua lega sangat dapat lepaskan apa terbuku kat kepala. Tu yang kering tekak gua semalam.
-Sudahnya hari Sabtu gua bangun kul 3. Dan berterusan sakit kepala.Pfft.

No comments:

Related Posts with Thumbnails