A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Wednesday, December 10, 2008

Yang tinggal hanya dua, dan satu kerinduan

Maaf, aku tetiba jadi keliru.

Aku telah move on dengan hidup aku, tapi pagi tadi aku teringatkan dia balik.
Dan aku jadi hiba.



Aku sayangkan kamu Amoi. Lebih dari yang kamu tahu.

Tapi untuk kembali macam dulu, ia akan ambil masa yang lama. Dan probably takkan sama seperti sebelum ni.


Aku masih belum bersedia. Aku masih belum dapat capai cita-cita aku. Dan aku tak mahu menyusahkan kamu.

Maaf, saya memang tak dapat lupakan kamu.

Saya  sayang kamu, tapi buat masa ni,setakat ini sajalah.

No comments:

Related Posts with Thumbnails