A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Sunday, September 6, 2009

N

Kadang-kadang lu rasa hanyut bila lu asyik dengan sesuatu. Pantang betul bila gua tengah khusyuk orang disrupt. Gua hairan, kewujudan gua dekat sini, lebih kepada peranan watak tambahan, yang jenis orang kata, ada ke takde orang bukan perasan pun. Tapi bila gua dengar orang tak puas hati dengan gua, gua jadi tersentak. Sejak bila gua pandai kacau hidup orang? Pandai pulak gua nak bawak mulut ke, buat benda tak senonoh kat orang ke. Jap jap, gua ingat orang yang havoc dan popular aje kena kacau, ni orang senyap pun kena juga? Dah, tolong blah. Lu orang, takde hak nak tentukan macam mana gua nak berkelakuan, macam mana gua nak bertutur, macam mana gua nak bawak personaliti gua. Tengok diri sendiri dulu ye? Oh tak payah jugak nak ajar gua cemana nak communicate. Gua graduan communication, which makes gua slightly advanced dari lu. Angkuh jugak statement tu kan? Well, truth hurts, lu ada pakai otak ke?

p/s: Gua buat sedikit semakan terhadap visitor, gua dapati something yang menarik. Hmm, stalker.

No comments:

Related Posts with Thumbnails