A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Tuesday, November 4, 2008

Random entry

Aku masih teringatkan dia. Despite of everything I did, aku tetap teringatkan dia especially bila nak tidur dan bangun tidur. Aku akan teringat suara dia yang lembut .Aku rindukan suaranya yang serak-serak basah bila bangun tidur. Aku teringat bila dia menyanyikan lagu untuk aku sebelum tidur. Dan aku rindukan ekspresi wajahnya bila aku bercerita. Makin kuat aku cuba lupakan makin kuat pula aku teringat kat dia. Sometimes I wish I got hit by a car and lose all my memories. That way takde aku nak teringat-ingat ke apa. I guess the hardest part in a relationship is letting the one you love go, walaupun hati kau tak mahu. Aku tak tahu lah, but I think I gotta move on with my life. Hey, it's not the end of the world, aku cuba pujuk hati aku banyak kali dengan ayat ni. Well, pengajian aku masih berbaki satu semester, maka bukan masa untuk bermain-main. Yeap.

Buat si kamu, aku masih mengharap kita dapat bersama semula. Aku hanya berharap Allah dapat berikan aku peluang untuk menebus segala kesalahan aku. Pengajaran untuk aku, hargailah anugerah yang dikurniakan, gunakan lah sebaik-baiknya, usah lepas dah hilang baru nak menyesal :(
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Aku sayang kamu sepenuh hati aku.

Apa?Aku jiwang ke? Aku normal la weh!

No comments:

Related Posts with Thumbnails