A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Monday, June 29, 2009

Mulut ringan nak maki bertalu-talu tapi....err.

Balik rumah aje gua rasa penat gila babi. Mulut mula ah ringan nak insult sapa-sapa yang terlintas kat fikiran.Tapi gua rasa malas pulak nak tulis kat sini. Nanti karang ada yang terasa lepas tu ada bitch fit, mengamuk bagai nak rak. Counter attack konon tulis kat blog sendiri pastu bising-bising takde sapa nak baca. Pastu gua nak insult family dia, balak dia ke, kereta dia ke, kucing dia ke.Eh gua dah ter-mula kutuk ke ni?Haha.

Eh gua lupa nak tulis pasal training gua dekat Petrosains dan jugak pengalaman gua kerja malam; first real job gua. Tapi nanti la kot. Penat sial. Tapi gua rasa macam orang hilang akal jugak, 2 job dalam satu masa. Lu rasa lu boleh handle macam gua tak? Orang malam-malam lepak kat mamak sampai hilang akal, dating bagai nak kiamat; gua redah pergi kerja malam-malam. Mata naik buntang baca news, bikin clipping, bikin briefing. Nasib baik member sebelah mamat metal. First day datang dia dah greet gua. Gua perasan dari first gua masuk tengok dia ada tampal logo Emperor kat cubicle dia. Cun ah! Takde gua lemau ke apa kan kerja malam. Grughhhh~

Petrosains seronok pasal gua jumpa macam-macam orang yang jadi volunteer. Mostly fresh grad. And all of em are very nice. Gua aje mula-mula hostile. Gua bukan mamat poyo ayat manis duk senggol-senggol perempuan blablabla macam Kobau (sori, inside joke.Lu tak paham sudah ah). Tapi kalau bercakap dengan gua, definitely gua akan layan elok-elok. Kot. Yang kadang-kadang bikin gua nak gelak pasal volunteer perempuan ni, gua punyalah bahasakan diri 'aku,kau' kat diorang, sat lagi diorang pulak 'kita,awak,saya,you, I'. Dah gua pening cemana ni? Dengan tak mau jadi hipokrit gua bahasakan jugak diri gua 'aku'. Gila pelik, ah peduli hape. Gua ingat lagi first day gua segan malu-malu anjing. Masuk hari ketiga dah boleh duduk makan sama-sama. And by final day boleh gelak-gelak. Eh ok pe.Nak sombong-sombong karang duty sekali jugak. Nanti ah gua cerita in detail.

Eh gua dah tak jadi insult ke? Laaaaaaaaa haha. Dah ah gua nak tido.

Tapi....


Amacam? Cun? Apa ingat folk musician suma pakcik makcik ke? Introducing Kaat Geevers; frontwoman Lavender dan jugak crew untuk Omnia dan Faun. Maaf Anna Murphy, sekarang lu dah ada saingan baru, tapi kemampuan lu untuk headbanging sambil main hurdy gurdy memang gua respek aaa hahaha~

Uhummmmmmmmmmm~

No comments:

Related Posts with Thumbnails