A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Monday, June 8, 2009

My mother is more metal than your pathetic mother.

Gua baru balik dari Ampang. Gua ke hospital mak gua yang kena masuk wad. Back problem katanya. Tapi gua sempat seludup dia keluar pergi makan tadi. Muahaha~ Tapi gua dalam diam risau juga. Ye lah, mana lah tau jadi apa-apa. Isk. Ni gua stress ni. Tapi gua tau mak gua kuat semangat. Kadang-kadang gua malu dengan dia pasal gua tak sekuat tu. Dari segi emosi lah. Dan mak gua juga seorang metalhead yang kental. Haha! Tak percaya? Kasi tengok sendiri lar!


Kann. Gua dah cakap! Ni baru baju kurung okay! Dah ada tulis Dimmu Borgir. Tah-tah baju kerja dia ada Gorgoroth ke I Shalt Become ke. Gua tak selak-selak lagi handbag dia. Mungkin ada Bestial Mockery ke, Nokturnal Mortum ke. Arch Enemy gua yakin takde. Apa lagi As Blood Runs Black. Mak gua metal kental! Buargh!

*Sebenarnya gua tengah down sikit la. Risau sungguh isk isk isk*

Jadinya interview petang tadi berakhir dalam pukul 3 lebih. Gua harap gua dapat position tu. Gua terus terang aje tadi cakap yang gua memang nak kerja ni untuk bina reputation. Dan gua harap gua penuhi apa yang diorang nak. Sebenarnya gua ada terfikir gua ada buat beberapa kesilapan sewaktu belajar degree dahulu. Tak perlu lah gua nyatakan kat ini. Isk. *Pukul-pukul muka sendiri*

Takpe, yang penting gua kena ada duit. Takde duit hati jadi gundah gulana haha. Kerja malam pun malam lah. Gua bukan ada menda nak buat malam-malam pun kecuali tido dan buang masa. Keluar malam pun gua jarang. Eh apasal berbunyi seperti seorang loser? Haha.

Alah malas ah nak tulis. Gua nak main PS2 ah.

No comments:

Related Posts with Thumbnails