A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Tuesday, June 30, 2009

All Alone<-----------------gila desperate tajuk camni

Tiba-tiba mood gua jadi melankolik bila gua dengar The Sins of Thy Beloved. Sial. Kalau nak rasa sedih melampau-lampau sila dengar band ni. Bukan Bring Me the Horizon atau As Blood Runs Black. Dua-dua band super duper gay. Baik dengar Disgorge (US). Oh anyway, semuanya start bila Riez suruh gua dengar lagu All Alone demo version. Damn, tajuk aje dah gila babi sedih, belum lagi dengar section si vokalis wanita weeping. Pergh. Haha. Cepat-cepat gua transfer album diorang masuk pendrive, boleh layan malam kang kat opis. Buat kaki yang layan perasaan sedih tahap nak nangis banjir, gua rekomen dengar band ni. Memang semua pasal sedih, putus harapan, jiwang kongkang terbalik dan tragedi. Haha.

Dah gua nak siap-siap.

No comments:

Related Posts with Thumbnails