A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Friday, June 12, 2009

Yang gua tengah layan sekarang









Folk/ Celtic metallers Eluveitie is the king! Gua memang dig gila album-album diorang sejak Spirit. Memang hasil-hasil diorang terbaik lah. Pada gua lagu-lagu band ni secara tak langsung berbentuk education (bercerita tentang sejarah dan lirik2 archaic yang diambil dari stone engraving) dan juga bersifat sedikit patriotik dan nasionalis (adakah NS secara tak langsung juga?oh well), haha. Bukan takat main music keras eh? Semalam gua ke Pertama dan jumpa album Spirit digipak dan Slania special edition. Fuckkkkkkkkkk geram sial, dah la dua-dua tu ori. Gua bawak seratus dah terbelanja lak beli tee. Arghhhhhhhhh! Takpe, tunggu gua ada duit nanti gua sambar,siap dengan Eluveitie drinking horn ewahhh!



Nah bonus, Omnos versi folk metal. Layan gak pe. Hanya terdapat dalam Evocation I : The Arcane Dominion limited edition.

No comments:

Related Posts with Thumbnails