A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Saturday, June 20, 2009

Runaway/ Hide

Gua perasan, lately gua seringkali lari ke rumah nenek gua dan tidur kat sana. Bila gua lepak bilik depan tu dan bukak buku baca, gua rasa gila babi tenang.


Ha kan hening tu. Away dari segala masalah dan pandangan gua tertutup dari rasa tak puas hati dan menyampah. Rumah nenek sangat sunyi sekarang. With everybody already grown up, dan dengan hidup masing-masing, rumah nenek hanyalah the shadow of its former past. Rumah nenek yang kami panggil The Great House of Klan sekarang sunyi dari gelak-gelak kami. Dan sunyi itulah yang bawa ketenangan kepada gua.


p/s: Apa-apa pun, dua orang chicks ni memang hot. Folk instruments and chicks, memang sepadan hohohohoho!

Anna Murphy & Meri Tardic of Eluveitie, hikssssssssss!

No comments:

Related Posts with Thumbnails