A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Monday, June 8, 2009

Tell us about yourself, mister.

This is it. Hari ni gua ada job interview pukul 2 karang. Gua agak cuak sedikit la. Gua terima panggilan hari Jumaat hari tu dan malamnya dapat email dari company yang mau interview gua. Bukan dari advertising agency, oh well. Gua tau memang susah nak tembus masuk agency; kecuali kalau gua sangat superb dan pernah anugerah Kancil atau bapak gua ada pegang mana-mana agency lah. Hihik.

Jadinya position yang gua tengok tu takde kaitan dengan advertising pun. So sad, tapi gua redah aje ah. Janji gua boleh bina repo. Yang gua ingat broadcasting something apa tah. Cis dengar cerita kerja malam pulak tu. Takpe, gua tengok dulu. Apa-apa gua nak kena bersiap. Ish sejuk tapak tangan!

*menangis sorang-sorang sebab takut.lol!*

No comments:

Related Posts with Thumbnails