A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Saturday, May 23, 2009

Abandoned house on the Maktab Street

Gua keluar jalan-jalan pagi macam biasa. Gua cuma agak upset sikit bila mak gua decline permintaan gua untuk jalan-jalan sekali. Takpe, gua jalan sorang-sorang. Pagi ni ni gua guna route lain. Gua lemau dah balik-balik lalu jalan sama. Kali ni gua jalan-jalan kat area UTM City Campus. Boleh tahan jugak sunyi. I like bree bree bree! Takde apa pun kecuali gua lalu kat kawasan yang dikatakan keras (dari segi kuasa ghaib dan gangguan paranormal, bukan dari segi keteguhan bahan binaan) kat situ. Even mak gua pun cakap dia rasa semacam bila lalu kawasan tu waktu malam-malam. Nah gua letak foto sikit yang gua sempat snap tadi. Hihi.






Ni merupakan abandoned UTM hostel. Pernah di feature dalam VCD Entiti: Bukti. Sapa tengok? ala yang part Lando kena cakar tu la, siap rantai kena tarik la. Ni la tempatnya. Gua pun tak sure la sejauh mana benarnya legend yang cakap dulu ada student pregnant mati bunuh diri kat sini. Malas gua nak ambik tau.

Jadinya gua pun sambung la jalan menuju ke Jalan Semarak dan pusing balik ke rumah gua. Dah ah gua nak lepak kejap, pastu pas Zohor gua nak pergi Petrosains submit borang kerja.

Aufwiedersehen.

p/s: Gua sebenarnya tengah down pasal shirt Emperor gua dah hilang. Siol la aihhh~

10 comments:

Anfaal Ridhuan said...

best ni weh.jom pi time malam2.kita toksah masuk aa.duduk kat luar suda. :D

kata nakpi bli t shirt tu.isk.mana baju kuning hang?berkabung kan?hihi

A, is for Anomaly said...

aaa cite lebat aje ni.cis.jom ah,beli kacang keropok, biskut kelapa ngan air botol pastu lepak situ.ada berani?gila cam xde keja langsung siol.


aa x jadi aa nak kuar ini hari.panas sgt.esok la kot hihi.pehal?nak ikut?

SkyLark said...

weh weh weh weh. aku dulu masa kecik aku slalu g kedai kat bawah blok tuh.. aku panggil kedai tuh, 'kedai gemok'.. wahhh.. aku rinduuuuu!.. mak aku balek keje je, dia 'pin pin', pastu g gerak kedai tuh.. wahhhhh.. miss those daysssss~

A, is for Anomaly said...

o rly?dulu tu memang hostel kan?kira ko budak keramat gak la dulu eh?lol.

SkyLark said...

aah.. but helloooo. excuse me~ (nada laura "upik abu dan laura")itu jalan maktab kuala lumpur.. takde kene mengena ngan keramat banjir ko tuh.. hahah!

A, is for Anomaly said...

eh ko ni cam tak hormat kak n ajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.haha~

ala dia dalam area keramat gak la weih.ko takleh nafikan hakikat yg ia berada dalam kawasan keramat ah,pablo.

Sam said...

shoot video kat situ ok gak eh

A, is for Anomaly said...

err bole kot.semak2.abandoned house.macam video karaoke lagu rock leleh.ku basuh luka mu dengan air mata ku?lol!

Anfaal Ridhuan said...

alah.boleh je jom aaaa..aku nak sate plis.buat bbq skali ok.

A, is for Anomaly said...

baik buat depan rumah aku.buat baked potato.meriah lagik.

Related Posts with Thumbnails