A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Monday, May 18, 2009

Don't hang up.Aiiiiiiiiiiehh!

A very short post.



I spoke to a stranger tonight on the phone for almost an hour, who bear a name closely to you. I don't know what am I doing, but I guess it's just a random act.




Correction, that wasn't a stranger. She's my homie (amenda tah maksud homie aku pun tatau) back in Shah Alam heh. Yeah so whatever ah.

9 comments:

Anfaal Ridhuan said...

homie = homeboy = someone close,buddy,friends.

/*ntah ape aku merepek*/

Anonymous said...

Happy belated birthday.

A, is for Anomaly said...

eh kira geng satu 'hood ah kan dee?kan kan kan kan?

gila dowh aku baru perasan semalam satu hari suntuk aku bole buat free call.15 minit sblm kul 12 baru aku belek2 phone nak call sapa lol lol!

pie strawberry gua dee!haha!toksah lupa!

Anfaal Ridhuan said...

Haaa.ye btoi tu.geng kamceng ah senang cite.hehe.

ah kau!saje je kan 15 min nak tamat tempoh baru nak belek phone.haha.itu la..

pie ko ada..nanti aku buat.aku tak lupa aih!~

A, is for Anomaly said...

kira term homie tak bole diguna pakai dalam situasi ni ahh.haha silap ah hihi.

aku penat dowh semalam, dekat-dekat kul 12 baru nak tgk phone aku.


pie besar!please!or maybe spaghetti?ah?ah?ah?ah?

Anfaal Ridhuan said...

Haha.apesal plak dah takboley pakai.isk.pakai saje la.haha.dah tertaip tu.lol.

aha.ko nak mana.aku buat pie speghatti mau?haha :P

A, is for Anomaly said...

mana boleh.gua dah blah dari shah alam.dah tak kira ahh aha.

i want both ehehehe!nah pie will be okay.

Anfaal Ridhuan said...

Haha.Shah Alam akan menjadi tempat yang sangat banyak kenangan kan kan kan? :D

hoho.aku bawak ah dedua nanti kalau aku rajin nak masak dedua.hoho.kalau tak,satu saje ah.

A, is for Anomaly said...

haih dee.toksah sebut la dowh.dari zaman duduk puncak perdana yang utan gila tu sampai la ke section 8 tuh (yg dekat ngan utan gak).macam2 dowh.aku membesar di shah alam hihi.kira aku ada love-hate relationship ah ngan shah alam nih.

ye ke?dua-dua skali?so sweet ahh haha~

Related Posts with Thumbnails