A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Wednesday, May 27, 2009

Nah, fikir sikit. Gua malas nak bebel

Lu orang rasa, apa yang gua tulis kat sini, reflect diri gua sepenuhnya ke kat alam nyata?

Kalau lu orang fikir camtu betapa gua rasa nak buktikan betapa salahnya lu orang.

p/s: Lagi satu, gua tak jilat balik 'ludah' yang gua buang. Orang takde maruah aje buat macam tu. If you know what I mean.

2 comments:

Anfaal Dhiyana said...

sapa dok kutuk hang.
mai sini aku taboh skali~
lol

The A said...

mana ada.menda ni duk berlegar dalam pala masa balik lepak tadi.haha~

Related Posts with Thumbnails