A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Friday, May 22, 2009

Satu sebab pesal toksah pergi amik short course: Kau akan jadi twisted dan start kacau orang lain!

Kamil Ramli: mana ada org nk kt aku

Kamil Ramli: aku ni brutal sgt

Kamil Ramli: metal gilababi

deviant deity: perasan

deviant deity: padahal penakut

Kamil Ramli: aku mengaku aku takut riang2, hantu n kupu2 besar

Kamil Ramli: tp xbermakna aku xboleh jadi Perdana Menteri

Kamil Ramli: hahah

deviant deity: babi

deviant deity: twisted sial

deviant deity: ko ni menakutkan la

See?





Nah ah Kamil, lu layan ni buat hilang gila lu tuh.



4 comments:

Anfaal Ridhuan said...

Weh.takut do.aku ada kawan amik short sem jugak kat uitm.memang agak twisted jugak la dia skang.memula aku tak tau apesal dia mcm tu,tapi dah tau la skang.hoho

A, is for Anomaly said...

nasib baik aku x pnah amik short course.kang jadi rabak jugak scary sial.

Anfaal Ridhuan said...

haha.tu la.kenape ek budak2 short course cam tu?isk.terlalu padat sangat ke jadual derang tu~

A, is for Anomaly said...

lemau time in between classes kot.tu la bawak aa kucing ke tupai ke pi sana.ada teman.

Related Posts with Thumbnails