A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Monday, May 18, 2009

You dah takde kerja stalk blog I?Takde life?

Jiwa kacau ah. Gua tunggu panggilan interview untuk job. Gua dah hantar lebih kurang 10 application. Semuanya sebagai copywriter. Kawan gua tanya, lu tanak try selain dari scope advertising ke? Gua belajar advertising, jadi gua nak try dulu yang berkaitan. Penat gua belajar advertising tiba-tiba dapat lain. Bukan bermaksud gua memilih (in a way sebenarnya memang pun), tapi buat peringkat terawal ni biar gua try dulu ah kan? Pasal tu gua macam frust bila pergi career expo itu hari. Gua rasa macam advertising tak dipandang langsung. Atau mungkin gua terlalu mentah untuk memahami, hihi.

Tapi serius cakap, gua rasa eager gila babi nak kerja. So kalau ada interview datang mari, memang gua pergi. Tapi memandangkan skang takde lagi, gua harus duduk bersabar dulu. Oleh itu sekarang gua sedang mendownload bonus DVD Rip Swallow The Sun dari album Ghosts of Loss. Alang-alang kan? Semalam gua download Alexisonfire. Aaa ye la gua tau gua dah kurang metal skang. Dengar screamo la pelancau. Itu hari dengar Everlea. Takpa, janji gua tak sakit jiwa. Somehow bila gua dah melewati umur 23, gua rasa semua kenangan lama terpadam. Macam kena reformat. Tadak ah nak sakit-sakit jiwa ke apa. Tapi mungkin tu hanya perasaan saja kan.

Dah ah, gua nak tengok tv. Pastu tengok ah kalau gua bosan sangat gua pergi Ampang Point ke apa. Great Eastern Mall ke. Keramat Mall ke lol!

Aufwiedersehen.

6 comments:

Anfaal Ridhuan said...

I need more screamo band please~ ;p

weh.mai ah OU.haha.boleh makan subway lagi.ape barang great eastern mall.tadek pe aku tgk.

A, is for Anomaly said...

ari tu eyes set to kill dah dgr ke?penat gua burn utk lu weih.

ewah OU.keramat la jom.keramat dah naka da mall dah ni.pasni aku lepak keramat aje ahh memanjang haha!

Anfaal Ridhuan said...

dah dah dah dah dah dah!BEST woo yang tu.hehe.mari lebih lagi~ :P

keramat ada mall ape pulak?yang aku tau ada tesco ke ape tah kat area2 situ.hehe

A, is for Anomaly said...

dengar dargaard ah dee.baru terangkat.dengar emo masa down bole ah.eh eh everlea dah dgr dah?

ha tu aa ko tatau keramat ada mall skang.tesco tu kat ampang.macam grand aje keramat mall tuh.tak sia-sia aku duduk keramat dari kecik.huyeah!

Anfaal Ridhuan said...

dargaard ada dengar dah aritu satu lagu tu.isk.aku time emo dengar lagu macam2.bukan lagu emo saje.haha.everlea ada ke?hang ada bagi ekh?takperasan pon aa..isk.

wah wah keramat mall.haha.memang keramat btoi aa.

A, is for Anomaly said...

aku mail dah everlea tuh.eh kalo tadak ko bitau aku ah.nanti aku antarkan.gila aku siap jadi fan kat facebook tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!haha!


keramat fo' life,holmes!comprende?!lol.

Related Posts with Thumbnails