A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Tuesday, May 26, 2009

Poket berat, mesti loaded!

Gua seluk wallet gua, dengan harapan ada la not RM10 terselit celah-celah mana. Haram. Hati gua jadi sedih. Takde langsung. Semalam gua pergi lepak CM dengan Din, Asif dengan apanamasoranglagituakutakingat. Gua hanya bawak coins. Diulangi, coins! Lu bayang macam mana gua jalan sambil poket gua keluarkan bunyi berkerincing. Dah ah heavy, londeh seluar gua. Lu orang bayang camne gua duduk minum. Gua order ais kosong. Sahaja. Gua jadi depressive. Terus gua dengar Happy Days (contrary with the band name, band ni main depressive black metal yang berbicara pasal kecewa dengan hidup, cinta, dan segala yang negatif la hatta terpijak tahi ayam sekali) sepanjang gua balik. Budak-budak cakap pergi la mintak duit kat mak, eii gila ke? Malu la sial. Gua rasa cukup-cukup la tu kot.

Bottom line nya, gua nak kerja aaaaaaaaaaaaaaaaaaagh! Gua dah tak nak duduk rumah terperuk macam loser. Muahahaha~ Damn.


Dah dah gua nak pergi terrorize wall orang kat FB.

No comments:

Related Posts with Thumbnails