A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Thursday, May 14, 2009

I demand my strawberry pie,now!

Dengan masa yang terluang sekarang, aku banyak duduk termenung (selain dari tengok tv, tengok movie and browsing some shits on the Net; hey gua dah jadi penganggur okeh). At one time it felt awesome because you simply have nothing to do, but there's also at one time I feel a total lost. Like, what the fuck am I doing mannn? Nasib baik malam-malam aku keluar lepak sana sini, at least I don't bore myself to death, hik.

And then, there was this time I felt very upset with myself. I seek advice from Men. Being an older and wise (which more like a brother figure to me, altho aku selalu amik kesempatan kutuk-kutuk dia) person he is, aku tanya dia.

"Bro, do you think I'm childish? Seriously, be honest."

"Gua rasa lu dah dewasa. Cuma lu takut nak buat keputusan. Being an adult, means you have to be brave to make a decision and accept any consequences of your decision."

"Heh, you think so? Gua rasa gua bersikap budak-budak. Tapi gua rasa dah cukup la kot bersikap camni. Gua rasa gua tua dowh. Haha."

Yea mannn, that's right. Tapi most of the time aku memang keliru dengan diri sendiri. Well, who doesn't. Every sensible person should experience this. Tu la namanya judgement ya dok? Hopefully bila aku dah start kerja, aku mampu buat keputusan yang tepat (most of the time hopefully). Eh eh eh?

Yeah, tadi aku keluar lepak ah cam biasa. Shah Alam is such a fucking lame city. Atau mungkin aku je rasa macam tu. Heh. Jumpa Men macam biasa kat simpang section 8, berjalan dalam gelap menuju ke Gelap (kedai makan yang nama lainnya Biru dan tah apa2 lagi), menempuh flat section 8, borak-borak sambil tuh (antara isu tipikal adalah why the fuck si dia camtu, kenapa si polan berperangai cam celaka, wei si gadis tu tinggal sini, apasal tufuckfuckityfuck etc; you know the drill haha). Kamil joined us later. Being a natural born perv, bila Kamil masuk direction perbincangan akan bertukar kepada menda yang merepek. Lol. Me likey haha. An hour later aku call Riez and kami gerak pergi section 7 baru lepak sana pulak dengan Riez. See? Lemau doh! Luckily 4 of us shared a same interest: Metal. Aku sibuk bertukar-tukar lagu ngan Riez ngan Men. Kami gelak gila babi bila Kamil cakap Men akan susah nak cari drummer untuk accompany dia main live (Men ada one man band) sebab lagu-lagu dia semua laju nak mati, cuz he uses a drum machine. I have to agree with that.

"Camne kau nak cari drummer live wei?Gila laju sangat ni lagu kau nih. Pi pakai Trym ah haha."

"Sapa-sapa jadi drummer kau mesti dapat Parkinson sialll, memanjang double bass haha!"

Anyway, I think he's good. Bole check kat sini heh. Wei nanti gua tuliskan lirik untuk lu okeh,bro?

My time here is almost up. Shah Alam, will be dearly missed.

4 comments:

Anfaal Ridhuan said...

strawberry pie tunggu hang balek KL,aku bagi! :)

A, is for Anomaly said...

awesomeeeeeeeeeeeee!FOC kan?kan kan kan kan kan kan kan?

Anfaal Ridhuan said...

Ya.FOC hanya untuk hang.so be prepared for the pie.jangan komen macam2 bila aku bagi.dah kata FOC.haha

A, is for Anomaly said...

aha okay okay.buat byk sket ahaha.ok ok ok ok?

Related Posts with Thumbnails