A: An Autopsy

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
Adman by day, music writer by night. Closet metalhead on weekends. You may find me weird, but that's just probably you.

I quit smoking and proud of it

Thursday, May 14, 2009

Meh meh cuci dosa kau meh meh.

I've been lazying around for the past few days, so today I should start packing my stuff up. Moving out of the house by the end of the month. Fahim and Apis had also started packing their stuff. Eh Apis dah blah dah pun lol. Yeah, so it was raining yesterday, I'm basically in the mood. Kalau panas-panas mana ada mood nak bikin kerja heh.

So I started with the book rack (sambil gua pasang album Dargaard: Rise and Fall,baru kacip.<---gua cilok term Pipiyapong haha~). Eh banyak jugak buku-buku gua. I'm not the type of buying text books. It's either pinjam from classmates, photostate or worse, tadak buku langsung. Basically gua student yang rabak. Miskin memanjang haha. But yeah, that's not the reason untuk tak study ya dok? Aite, some of the notes and books gua simpan, mana tau ada kegunaan nanti, while some I dumped into the black plastic bag. Being easily distracted, sambil tu gua tengok-tengok la notes lama. Haha kenangan beb. Dah ah malas sebenarnya gua nak cerita. Gua sempat amik a few photos tadi.

Sebahagian notes yang gua kemaskan.



Temeraire; novel yang gua suka gila baca hihi, yearbook diploma masscomm; kalau-kalau rindu zaman diploma gua selak balik tengok foto-foto dalam tu, buku self help; gua beli masa start semester itu hari tapi haram tah hapa2 tah content, baik gua semayang aje lagi tenang lol.



Exam questions. Banyak gak yang lepas-lepas punya gua simpan. Sekali gua tengok eh, rabak gak gua jawab exam. Penuh paper ngan mind map semua. Yang ni paper media law, gila antara paper yang killer gak lar. Gua amik masa 4 hari ngafal suma kes dan terms etc. Tapi tak dapat A gak haha. B+ kot.




Yang ni buat gua sengih sorang-sorang. Gua rasa yang ni Ayu tulis kot. Biasa la conteng-conteng kertas orang. Gua sayang lu orang wei walaupun gua perangai macam asshole kadang-kadang. Lu orang panggil gua diva siol (pasal gua sorang je jantan lepak ngan diorang budak2 pompuan). Sampai bila-bila gua ingat ah.



Yang on top tu academic proposal gua. Gila bai satu semester gua spend nak buat proposal aje. Reject reject reject sampai gua rasa lemau gila nak buat. Tapi syukur ah bila sampai the real academic writing semua went smoothly (although masa tu gua sedang hadapi krisis jiwa @ emotional breakdown paling lebat dalam hidup gua). Terima kasih ah Tuhan sebab kurniakan aku kekuatan nak hadapi semua nih. Dapat jugak lar A -. Eh still A gak pe?!

Well, tu aje ah kot, for now.

Tata.

No comments:

Related Posts with Thumbnails